Wednesday, July 14, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Mită la Bac: Un director de liceu şi un profesor au fost arestaţi

Posted: 14 Jul 2010 06:45 AM PDT

Cei doi provin de la şcoli din Cluj. Citește mai departe...


Cluj: Un director de liceu şi un adjunct, arestaţi pentru fraudă la Bacalaureat

Posted: 14 Jul 2010 06:47 AM PDT

Directorul Grupului Şcolar "Alexandru Borza", Ioan Rus, şi directorul adjunct al Liceului "Edmond Nicolau" Ioan Văidăhăzan au fost arestaţi, miercuri, pentru trafic de influenţă şi respectiv luare de mită, de Tribunalul Cluj, în cazul lucrărilor xeroxate găsite la examenul de bacalaureat.


Mită la Bac: Doi directori de liceu din Cluj Napoca au fost arestaţi

Posted: 14 Jul 2010 07:40 AM PDT

În sarcina celor doi directori s-au reţinut infracţiunile de luare de mită, fals material în înscrisuri oficiale şi sustragere sau distrugere de înscrisuri, toate în formă continuată. Citește mai departe...


LIVE TEXT CFR-Red Bull Leipzig, la 19:00!

Posted: 14 Jul 2010 08:23 AM PDT

Elevii lui Mandorlini îşi încheie azi stagiul de pregătire de la Abtenau, Austria şi vor juca ultima partidă amicală a verii contra celor de la Red Bull Leipzig de la ora 19.00. „Feroviarii" au obţinut până acum în amicale trei victorii cu SV Grodig (5-3), Hallwang (4-0),...


Un profesor de drept de la Hyperion a fost reţinut de DNA pentru luare de mită!.

Posted: 14 Jul 2010 08:42 AM PDT

Gheorghe Stancu a fost citat astăzi, iar în urma audierilor a fost emisă o ordonanţă de reţinere pe 24 de ore. În urmă cu câteva zile, a fost arestată şi directoarea Facultăţii Hyperion Caransebeş, Nicoleta Gumă, sub aceeaşi acuzaţie. Conform motivării deciziei Tribunalului Timiş, banii strânşi de la studenţi, aproximativ 48.500 de euro au ajuns la profesorul de drept civil, care făcea parte din comisia de licenţă.


Mai întâi a fost găina

Posted: 14 Jul 2010 08:57 AM PDT

Celebra dilemă "cine a fost mai întâi, oul sau găina?" se pare că a fost rezolvată. Un grup de specialişti de la universităţile Warwick şi Sheffield, care au folosit un "supercomputer", numit "HECToR", au descoperit că


Studiu: Un sfert dintre tineri nu au experienţă extracurriculară şi nici rezultate academice bune

Posted: 14 Jul 2010 09:00 AM PDT

Doar 8% dintre tinerii cu studii superioare au potenţial ridicat, rezultate academice bune şi o experienţă extracurriculară bogată, potrivit unui studiu realizat de Catalyst Solutions, companie de consultanţă în resurse umane. Citește mai departe...


Profesor cu fiţuică la titularizarea de la Alba

Posted: 14 Jul 2010 09:00 AM PDT

Un candidat la titularizare a fost prind în timp ce copia şi a fost scos din examen. Citește mai departe...


Elevii români au câştigat 12 medalii la Olimpiada Internaţională Pluridisciplinară Tuymaada

Posted: 14 Jul 2010 09:00 AM PDT

Câştigătorii se întorc acasă cu două medalii de aur, cinci de argint şi cinci de bronz. Citește mai departe...


Viitori profesori, prinsi la examene cu trusa de copiat la titularizare

Posted: 14 Jul 2010 09:19 AM PDT

Viitori profesori, prinsi la examene cu trusa de copiat la titularizareNu trebuie sa ne miram ca scolile s-au transformat in fabrici de someri, daca cei care ar trebui sa ne pregateasca elevii se prezinta la examene cu trusa de copiat.


No comments:

Post a Comment