Thursday, August 19, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Udrea renunţă la locuinţele ANL şi suspendă construcţia de săli de sport

Posted: 19 Aug 2010 09:30 AM PDT

În urma reducerii bugetului cu 10%, odată cu rectificarea bugetară, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului şi-a suspendat o parte din programe, printre care şi cel care viza construcţia de locuinţe prin ANL. Citește mai departe...


Cooperari intre UBB si universitatile din Kazahstan

Posted: 19 Aug 2010 10:00 AM PDT

Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj-Napoca ar putea colabora cu universitati din Kazahstan, dupa ce o delegatie a universitatii clujene a programat o vizita de patru zile, care incepe maine, in tara respectiva. Delegatia este condusa de rectorul universitatii clujene, Andrei Marga. Citește mai departe...


Helmuth Duckadam: "Mi-aş dori să învingem la două goluri fără să primim gol"

Posted: 19 Aug 2010 10:45 AM PDT

Helmuth Duckadam: Preşedintele Stelei, Helmuth Duckadam, a prefaţat la Contraatac partida pe care elevii lui Ilie Dumitrescu o vor juca în această seară împotriva elveţienilor de la Grasshopper.


Emeric Ienei: "Există o oarecare îngrijorare să nu primim gol acasă"

Posted: 19 Aug 2010 10:45 AM PDT

Emeric Ienei: Fostul antrenor al Stelei, Emeric Ienei, a prefaţat la Contraatac partida pe care elevii lui Ilie Dumitrescu o vor juca în această seară în play-off-ul Europa League împotriva elveţienilor de la Grasshopper.


Emeric Ienei: "Există o oarecare îngrijorare să nu primim gol acasă"

Posted: 19 Aug 2010 10:45 AM PDT

Fostul antrenor al Stelei, Emeric Ienei, a prefaţat la Contraatac partida pe care elevii lui Ilie Dumitrescu o vor juca în această seară în play-off-ul Europa League împotriva elveţienilor de la Grasshopper.


Galamaz, Ricardo şi Marinescu au semnat cu Astra Ploieşti

Posted: 19 Aug 2010 10:45 AM PDT

Astra Ploieşti profită de problemele de la Unirea Urziceni. Trei fotbalişti ai vicecampionei vor ajunge la Ploieşti. Citește mai departe...


Evenimentul Zilei: Asistentele de la Giuleşti sărbătoreau onomastica unei colege într-un salon

Posted: 19 Aug 2010 10:45 AM PDT

Cadrele Maternităţii Giuleşti care ar fi trebuit să supravegheze bebeluşii de la Reanimare sărbătoreau Sfânta Maria într-un salon, spun surse medicale citate de Evenimentul zilei. Cinci bebeluşi au murit în urma incendiului de la maternitate, alţii şase fiind în stare critică. Citește mai departe...


Părinţii bebeluşului aflat în stare critică: Sora lui de 7 ani nu ştie încă

Posted: 19 Aug 2010 10:45 AM PDT

Tatăl a declarat jurnaliştilor că medicii sunt rezervaţi cu privire la starea micuţului, aflat în prezent în situaţia cea mai gravă. De asemenea, medicii le-au comunicat părinţilor că nou-născutul a avut nevoie de oxigen în noaptea de miercuri spre joi. Citește mai departe...


Lăzăroiu despre mesajul către deputaţii PDL: O practică nedemocratică, un lucru rău

Posted: 19 Aug 2010 10:45 AM PDT

Consilierul prezidenţial Sebastian Lăzăroiu critică presupusul mesaj pe care liderul deputaţilor PDL l-ar fi dat deputaţilor pentru a întocmi liste cu priorităţile de investiţii din colegiile lor. Citește mai departe...


Scarlett Johansson, vampă sexy pentru D&G VEZI VIDEO şi FOTO

Posted: 19 Aug 2010 10:45 AM PDT

Scarlett Johansson a fost înzestrată cu o frumuseţe izbitoare, dar este clar că atunci când vine vorba de vânzarea produselor cosmetice nu se compară nimic cu frumuseţea naturală. Citește mai departe...


No comments:

Post a Comment