Friday, September 17, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Oltean: Cred că Guvernul nu va mai prelungi diminuarea veniturilor cu 25% după 1 ianuarie 2010

Posted: 17 Sep 2010 10:00 AM PDT

Vicepreşedintele PDL Ioan Oltean a declarat, vineri, într-o conferinţă de presă, că, în opinia sa, Guvernul nu va mai prelungi diminuarea cu 25 la sută a salariilor bugetarilor şi după data de 1 ianuarie 2011. Citește mai departe...


Fotoreportaj:Ce femei are PSD Constanta

Posted: 17 Sep 2010 10:00 AM PDT

<a href='http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/fotoreportaj/fotoreportajce-femei-are-psd-constanta-27660.html' target='_blank'>Citește mai departe...</a> Citește mai departe...


Sancţionate pentru prostituţie, cu amendă

Posted: 17 Sep 2010 10:30 AM PDT

ALTE DATORII LA BUGET... Prostituţia este un fenomen care există şi care nu poate fi stăvilit, cu tot noianul de amenzi pe care poliţiştii şi jandarmii le dau. Patrulele mixte de ordine şi siguranţă publică aflate patrulare pe raza municip... <a href='http://www.infomm. Citește mai departe...


UTA Arad - FC Petrolul Ploiesti 2-3

Posted: 17 Sep 2010 10:30 AM PDT

Petrolul a ajuns la cea de-a patra victorie consecutiva in Liga a II-a. Astazi, elevii lui Rachita s-au impus la Arad, cu scorul de 3-2, impotriva UT-ei. Budescu a marcat primul gol, in minutul 19, dupa ce a transformat un penalti obtinut de Oprita. Citește mai departe...


Gazul a urcat pe podium

Posted: 17 Sep 2010 10:30 AM PDT

Medieşenii îngroaşă rândul echipelor cu 14 puncte, după victoria cu 3-1 asupra Universităţii Cluj, în primul meci din etapa a opta a Ligii I. Citește mai departe...


Iliescu despre Băsescu - Vîntu: Nu vreau să mă bag, se cunosc mai bine reciproc

Posted: 17 Sep 2010 10:30 AM PDT

Preşedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a evitat, vineri, să comenteze acuzaţiile pe care Sorin Ovidiu Vîntu i le-a adus preşedintelui Traian Băsescu, adăugând că cei doi "se cunosc mai bine reciproc". Citește mai departe...


Tarifele pentru intervenţiile chirurgicale sunt mai mici la clinicile private decât la stat

Posted: 17 Sep 2010 10:30 AM PDT

Potrivit directorului, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate are contract cu 50 de furnizori privaţi din 20 de judeţe şi municipiul Bucureşti. Citește mai departe...


Europa plăteşte preţul eşecului integrării romilor

Posted: 17 Sep 2010 10:30 AM PDT

Discordia apărută în Uniunea Europeană în jurul expulzării romilor din Franţa ilustrează eşecul integrării acestei comunităţi de aproximativ zece milioane de persoane, într-un context "exploziv" din punct de vedere politic în privinţa imigraţiei. Citește mai departe...


DERUTA TURISTICA - CLUJ - In cautarea (zadarnica) a Lagunei Albastre de la Aghiresu

Posted: 17 Sep 2010 10:30 AM PDT

Dupa superba tura rodneana pe la arcada Gura Surii din zona Ponorului Batranei si taurile de alunecare ale Batranei m-a bantuit, pret de mai bine de o saptamana, o angina insidioasa si rebela la antibiotice si simptomatice, cu tuse seaca din Citește mai departe...


SPORT - HANDBAL: Victorie pentru „U” Jolidon, in primul meci din CL

Posted: 17 Sep 2010 10:30 AM PDT

Echipa de handbal feminin, „U” Jolidon a debutat in aceasta seara cu o victorie in grupele Champions League. Fetele antrenate de Gheorghe Covaciu au castigat meciul in fata echipei din Macedonia, Metalurg Skopje, cu scorul de 29-24 (15-12).... Citește mai departe...


No comments:

Post a Comment