Monday, October 25, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Studenţii, excluşi din comisiile de alegere a rectorilor în Galaţi

Posted: 25 Oct 2010 12:58 AM PDT

Nici nu s-a stins bine conflictul dintre studenţii de la Ligă şi conducerea Universităţii "Dunărea de Jos", legat de plăţile făcute în timpul admiterii, că o nouă problemă încinge spiritele.
Citește mai departe...



CTP, către învăţătoarea aflată în greva foamei: Dacă muriţi, muriţi fără rost

Posted: 25 Oct 2010 04:28 AM PDT

Gestul învăţătoarei Cristina Anghel este unul uman, şi nu politic, oricât ar încerca partidele să-l folosească sau să-l nege. "Nu pot să cred că doamna Anghel nu-şi va da seama până nu e prea târziu că greşeşte", apreciază jurnalistul Cristian Tudor Popescu.
Citește mai departe...



Ministerul Educaţiei vrea mentori pentru personalul din grădiniţe

Posted: 25 Oct 2010 04:39 AM PDT

Minsiterul Educaţiei va plăti 2,8 milioane lei (circa 660.000 de euro) firmei Romanian Soft Company (al cărei principal obiect de activitate este producerea de soluţii de software) pentru activitatea de mentorat al personalului din grădiniţe.
Citește mai departe...



Un elev din Târgu-Cărbuneşti, cercetat pentru trafic şi consum de canabis

Posted: 25 Oct 2010 06:30 AM PDT

Un tânăr de 16 ani, elev în clasa a X-a la liceul din Târgu-Cărbuneşti, judeţul Gorj, este cercetat pentru trafic şi consum de droguri de risc după ce a fost prins având asupra sa peste 50 de grame de canabis.
Citește mai departe...



Un elev a fost bătut crunt în faţa liceului în care învăţa

Posted: 25 Oct 2010 07:07 AM PDT

Un elev din judeţul Arad a fost bătut până a căzut inconştient chiar la poarta liceului. Agresorul, un tânăr de 22 de ani, este cercetat în stare de libertate.
Citește mai departe...



Liderii Coaliţiei s-au reunit şedinţă pentru discuţii despre Legea Educaţiei şi moţiune

Posted: 25 Oct 2010 08:10 AM PDT

Liderii Coaliţiei s-au reunit, la Palatul Victoria,  de la ora 18.00 pentru discuţii pe Legea Educaţiei şi pe moţiunea de cenzură, informează NewsIn.
Citește mai departe...



Apel pentru grevă japoneză, în semn de solidaritate cu învăţătoarea aflată în greva foamei

Posted: 25 Oct 2010 09:06 AM PDT

Sindicatul Învăţământ Preuniversitar Sector 1 Bucureşti, afiliat la Federaţia Sindicatelor Libere din Învăţământ, face apel la cadrele didactice să facă grevă japoneză marţi, în semn de solidaritate cu învăţătoarea Cristiana Anghel, aflată de mai mult de două luni în
Citește mai departe...



O elevă a fost bătută cu sălbăticie de un fost poliţist în faţa liceului

Posted: 25 Oct 2010 09:17 AM PDT

Incidentul s-a produs în parcul din faţa Liceului Energetic, locul în care fata învăţa. Tânăra era însoţită de câţiva colegi.
Citește mai departe...



Băsescu, despre învăţătoarea în greva foamei: Regret, mi-aş dori să fie un participant la soluţii

Posted: 25 Oct 2010 09:19 AM PDT

Preşedintele Traian Băsescu a declarat că nu îi pare bine că un dascăl refuză hrana, referindu-se la învăţătoarea Cristina Anghel, şi că şi-ar dori ca aceasta să fie un participant la soluţii "decât un învăţător aflat în greva foamei".
Citește mai departe...



No comments:

Post a Comment