Sunday, December 5, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Dorinel Munteanu: "Fără să fiu arogant, cu siguranţă vom fi mai puternici după ...

Posted: 05 Dec 2010 06:45 AM PST

Antrenorul echipei Oţelul Galaţi, Dorinel Munteanu, a declarat după victoria obţinută în faţa formaţiei Sportul Studenţesc, scor 1-0, că elevii săi vor fi mai puternici după pregătirea din iarnă."Sînt bucuros că am


(Video) Finala campionatului studenţesc de management BusinessArena

Posted: 05 Dec 2010 08:23 AM PST

După câteva săptămîni de aşteptare, astăzi (n.r. - 4 decembrie 2010), în incinta sediului EveryChild Moldova, a avut loc finala campionatului studenţesc de management BusinessArena. Ce reprezintă de fapt acest concurs? Campionatul Studențesc de Management este un proiect care reprezintă un proces de dezvoltare multidimensională a studenților din Republica Moldova prin oferirea unui mediu de simulare a realității de business, astfel încât tinerii specialiști în formare să...


Dorinel Munteanu: După perioada de pregătire vom fi mai puternici

Posted: 05 Dec 2010 08:33 AM PST

Antrenorul echipei Oţelul Galaţi, Dorinel Munteanu, a declarat, duminică, după victoria obţinută în faţa formaţiei Sportul Studenţesc, scor 1-0, că elevii săi vor fi mai puternici după pregătirea din iarnă.


Vosganian: PNL nu e detergentul de serviciu al imaginii PDL, de câte ori o duce prost vrea alianţă

Posted: 05 Dec 2010 09:24 AM PST

Vicepreşedintele PNL Varujan Vosganian se arată împotriva unei alianţe cu PDL, susţinând că de fiecare dată când democrat-liberalii au "dus-o prost" au cerut o alianţă cu PNL, însă liberalii "nu sunt detergentul de serviciu al imaginii" PDL, Citește mai departe...


Donadoni după ce a fost învins de Mutu: "E un jucător de clasă, dar l-am blocat bine ...

Posted: 05 Dec 2010 10:00 AM PST

Antrenorul lui Cagliari, Roberto Donadoni, nu se arată impresionat de prestaţia lui Adrian Mutu în partida de azi şi spune că elevii săi au reuşit să îl marcheze foarte bine pe atacantul român."Din ceea ce am văzut eu pe teren,


Flutur crede că vacanţa de iarnă a copiilor ar trebui prelungită cu 10 zile .

Posted: 05 Dec 2010 10:06 AM PST

Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a propus, duminică, la Gala olimpicilor suceveni, ca vacanţa de iarnă să fie prelungită cu zece zile sau cel puţin o săptăm�nă, astfel �nc�t elevii să savureze sărbătorile de iarnă. “Copiii ar trebui să savureze sărbătorile de iarnă mai mult. Trebuie să ne g�ndim şi �n funcţie de comportamentul copiilor, mai ales că �n perioada premergătoare sărbătorilor atenţia ...


Jucătorii Rapidului s-au plimbat prin mall înaintea meciului cu Vaslui

Posted: 05 Dec 2010 10:30 AM PST

Jucătorii Rapidului s-au plimbat prin mall �naintea meciului cu VasluiRapidul s-a plimbat prin mall înaintea meciului din această seară cu Vaslui. Şumudică şi-a trimis elevii şi s-au plimbat printr-un centru comercial din Iaşi, unde au dat autografe şi au făcut zeci de poze.


Ce alt jucator poate fi acum ANTRENOR la Timisoara dupa demiterea lui Contra!

Posted: 05 Dec 2010 10:44 AM PST

Contra si-a dat demisia de la Timisoara in direct la Sport.ro. N-a mai suportat sa fie criticat de Iancu, care i-a transmis sa mearga la scoala. La scoala de antrenori. "Sa antreneze Iancu!" - a fost fraza lui Contra care L-a scos din sarite pe patron. "Imi pare rau ca nu l-am adus antrenor pe Dorinel" - e regretul lui Iancu, care il va suna pe cehul Uhrin sa revina in Banat.


Contra şi-a luat la revedere de la foştii săi elevi

Posted: 05 Dec 2010 11:30 AM PST

Tehnicianul a invitat jucătorii Politehnicii alături de familii la reşedinţa sa pentru a-şi lua la revedere după cele două luni petrecute ca antrenor la Timişoara. În plus, Contra a fost sărbărit de alb-violeţi pentru că


Jucătorii Rapidului s-au plimbat prin mall înaintea meciului cu Vaslui

Posted: 05 Dec 2010 11:30 AM PST

Rapidul s-a plimbat prin mall înaintea meciului din această seară cu Vaslui. Şumudică şi-a trimis elevii şi s-au plimbat printr-un centru comercial din Iaşi, unde au dat autografe şi au făcut zeci de poze.


No comments:

Post a Comment