Monday, December 13, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Urmăreşte liveVIDEO de la 19:45 partida dintre România şi Croaţia!

Posted: 13 Dec 2010 08:30 AM PST

Echipa feminină de handbal a României joacă astăzi, începînd cu ora 19:45, primul meci din grupa principală de la Campionatul European.Elevele lui Radu Voina debutează în cursa pentru semifinale cu Croaţia, echipă pe care am


Start în cursa pentru medalii! « România joacă de la 19:45 împotriva Croaţiei!

Posted: 13 Dec 2010 08:30 AM PST

Echipa feminină de handbal a României joacă astăzi, începînd cu ora 19:45, primul meci din grupa principală de la Campionatul European.Elevele lui Radu Voina debutează în cursa pentru semifinale cu Croaţia, echipă pe care am


Ilinca Vandici: "Nu voi face televiziune până la 80 de ani".

Posted: 13 Dec 2010 08:48 AM PST

Fiindcă nu are de g�nd să apară pe sticlă p�nă la ad�nci bătr�neţi, Ilinca a terminat Facultatea de Management şi Marketing, la Universitatea Rom�no-americană, iar acum face şi masterul. "Normal că o să profesez, pentru asta �nvăţ, pentru asta am terminat facultatea şi urmez şi masterul. La un moment dat vreau să fac carieră �n alt domeniu dec�t televiziuneea, �nsă nu pot să spun acum c�nd. Cert e că nu o să fac...


Infotrafic: Circulaţia s-a desfăşurat cu dificultate la intrarea de pe Autostrada Bucureşti- Piteşti

Posted: 13 Dec 2010 08:48 AM PST

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că traficul rutier s-a desfăşurat, luni seara, cu dificultate, din cauza numărului mare de autovehicule, la intrarea de pe Autostrada Bucureşti- Piteşti pe Şoseaua de Centură a Capitalei. Citește mai departe...


Franta: Un tanar de 17 ani a luat mai multi ostatici la o gradinita

Posted: 13 Dec 2010 09:12 AM PST

Franta: Un tanar de 17 ani a luat mai multi ostatici la o gradinitaUPDATE: Adolescentul inarmat cu doua sabii a intrat intr-o gradinita si a luat ostatici mai multi copii, dar si pe educatoarea lor. Dupa 4 ore, individul, care are tulburari psihice, a fost arestat. Toti copiii au scapat nevatamati.


LIVE TEXT CE de handbal: România - Croaţia 14-12 (Pauză)

Posted: 13 Dec 2010 09:49 AM PST

România joacă astăzi primul meci în grupa principală I a Campionatului European de handbal feminin. Citește mai departe...


LIVE TEXT CE de handbal: România - Croaţia 24-20 (Rep. 2). Paula Ungureanu s-a accidentat grav

Posted: 13 Dec 2010 09:49 AM PST

România joacă astăzi primul meci în grupa principală I a Campionatului European de handbal feminin. Citește mai departe...


Pambuccian: Schimbarea denumirii de "rom" în "ţigan" poate afecta aderarea la Schengen

Posted: 13 Dec 2010 10:32 AM PST

Liderul deputaţilor aparţinând minorităţilor, Varujan Pambuccian, a declarat, luni, la finalul consultărilor de la Cotroceni, că legea lui Silviu Prigoană privind schimbarea denumirii de "rom" în "ţigan" poate afecta aderarea României la Citește mai departe...


Ioan Oltean: Rămân fan Emil Boc. Este un om principal, care şi-a dus mandatul la îndeplinire

Posted: 13 Dec 2010 10:47 AM PST

Vicepreşedintele PDL Ioan Oltean a declarat luni, la B1TV, că rămâne în continuare fanul lui Emil Boc, "un om principial, care şi-a dus mandatul la îndeplinire până acum". Citește mai departe...


Fostul primar din Cernavodă, reţinut pentru delapidare

Posted: 13 Dec 2010 10:55 AM PST

Fostul primar al localităţii Cernavodă, Gheorghe Hânsă, a fost reţinut pentru 24 de ore, după ce procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Constanţa au emis ordonanţă de reţinere pe numele său pentru delapidare. Citește mai departe...


No comments:

Post a Comment