Monday, January 31, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


FOTO de COLECTIE: Cum aratau cei mai mari jucatori de tenis ai lumii in copilarie:

Posted: 31 Jan 2011 04:13 AM PST

Cei mai tari jucatori din tenis la ora actuala au visat inca din copilarie sa ajunga mari. Federer, Nadal, Moya si Djokovic nu au renunta niciodata la visul lor. Au inceput tenisul dinainte sa ajunga la scoala.


Un student a murit în protestele din Sudan

Posted: 31 Jan 2011 05:21 AM PST

Un student a murit în Sudan, după ce poliţia a dispersat manifestanţii care protestau faţă de preţurile ridicate şi faţă de corupţie, au anunţat luni activişti citaţi de DPA.


<p>Environ: Timbrul verde nu acopera nici jumatate din costul reciclarii frigiderelor</p>

Posted: 31 Jan 2011 06:24 AM PST

Valoarea timbrului verde este cu mult sub costul real de operare al sistemului de colectare si reciclare a acestor deseuri, spun reprezentantii Environ, organizatie ce gestioneaza managementul deseurilor electrice si electronice. Asociatia, care practica cea mai scazuta valoare a timbrului verde dintre toate asociatiile colective, incaseaza pentru un frigider vandut 23 lei cu TVA, in timp ce costul real depaseste 80 de lei. Tinta cantitativa este de 4 kg de DEEE colectate anual pe cap...


Opt din zece tineri se gândesc să plece la muncă în străinătate

Posted: 31 Jan 2011 06:43 AM PST

Majoritatea elevilor şi studenţilor (peste 80%) spun că s-au gândit să lucreze într-o altă ţară după absolvire, potrivit studiului „Situaţia şi rezultatele participării elevilor şi studenţilor la programele şi stagiile de practică şcolară din România anului 2010". Citește mai departe...


401 goluri reuşite de Barça de la venirea lui Guardiola! Vezi nişte statistici impresionante!

Posted: 31 Jan 2011 07:42 AM PST

Barcelona a trecut de borna de 400 de goluri marcate în mandatul lui Josep Guardiola, informează site-ul oficial al clubului catalan. Două sezoane şi jumătate a durat ca elevii


Marina Dina: "Studiez pentru facultate. ...

Posted: 31 Jan 2011 08:30 AM PST

Colega lui Mihai Morar se concentrează asupra studiilor pentru că, spune ea, vrea să avanseze �n carieră, nu se vede toată viaţa pe post de asistentă TV. "Studiez pentru facultate. Adun cunoştinţe, informaţii şi �ncerc să-mi pun bazele unei cariere adevărate. Doar nu voi fi asistentă toată viaţa!", a declarat Marina Dina pentru emulte.ro. Blonda a spus că deocamdată nu are de g�nd să se mărite, deşi are o relaţie serioasă cu Niro junior. "N-o ...


Francis Ford Coppola: Poate ar trebui sa downloadam gratuit muzica si filme

Posted: 31 Jan 2011 10:00 AM PST

Francis Ford Coppola: Poate ar trebui sa downloadam gratuit muzica si filmeUn mostru sacru al cinematografiei ia o pozitie radicala fata de fenomenul descarcarii de pe internet, problema copyright-ului si arta. Poate ca studentii care downloadeaza muzica si filme au dreptate sa faca asta, spune regizorul Francis Ford Coppola.


Intel Labs va investi 100 de milioane USD in cercetare, in universitatile din SUA

Posted: 31 Jan 2011 10:17 AM PST

Intel Corporation şi-a anunţat planurile de a investi 100 milioane de dolari in studii de cercetare derulate in universităţile din SUA,


Peste sase milioane de tineri din UE parasesc de timpuriu scoala

Posted: 31 Jan 2011 10:17 AM PST

Peste sase milioane de tineri din UE parasesc educatia si formarea cu calificari de nivel secundar inferior in cel mai bun caz.


Gigi Becali, după victoria Stelei: "S-ar putea să nu-l mai iau pe Moraes"

Posted: 31 Jan 2011 11:15 AM PST

Gigi Becali, patronul Stelei, a comentat la emisiunea Contraatac meciul amical cîştigat de elevii lui Lăcătuş, declarînd că e posibil ca Moraes să nu mai ajungă în Ghencea dacă "roş-albaştrii" vor juca la fel. "MM mi-a zis că


No comments:

Post a Comment