Monday, July 4, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Rezultate Bacalaureat 2011: Lista ruşinii celor 28 de licee fără nici un absolvent

Posted: 04 Jul 2011 05:56 AM PDT

Unul din doi elevi a promovat bacalaureatul în acest an, multe licee din ţară au avut promovabilitate zero, iar în majoritatea judeţelor procentul celor care au promovat este mult mai mic faţă de anul trecut. Rezultatele indică cel mai slab bacalaureat din ultimii 20 de ani.
Citește mai departe...



ISJ Iaşi face o anchetă la două licee unde niciun absolvent nu a promovat bacalaureatul

Posted: 04 Jul 2011 06:07 AM PDT

Conducerea Inspectoratului Şcolar Judeţean (IŞJ) Iaşi a anunţat, luni, că va demara o anchetă la liceele din comunele Holboca şi Vlădeni pentru a identifica motivele pentru care niciun absolvent de liceu nu a reuşit să promoveze examenul de bacalaureat.
Citește mai departe...



"Bacalaureatul 2011 ne-a arătat că normalul este o excepție în România"

Posted: 04 Jul 2011 07:03 AM PDT

Cercetătorul Mircea Penţia comentează situaţia de la bac, de anul acesta
Citește mai departe...



Sondaj Realitatea.NET: Care este cel mai bun ministru al educaţiei?

Posted: 04 Jul 2011 07:39 AM PDT

Ministrul Big Brother, al steluţelor, filosoful, tehnocratul sau Abramburica. Fiecare din cei care au fost în fruntea Ministerului Educaţiei şi-au pus amprenta pe sistemul de învăţământ. Cine credeţi că a fost cel mai bun? De ce? Participaţi la dezbaterea REALITATEA.NET.
Citește mai departe...



Bacalaureat 2011: 9.000 de contestaţii înregistrate în Bucureşti

Posted: 04 Jul 2011 08:28 AM PDT

Peste 9.000 de contestaţii au fost înregistrate la nivelul Municipiului Bucureşti în urma examenului de Bacalaureat din sesiunea iunie-iulie, rezultatele finale după soluţionarea acestora urmând a fi afişate pe 8 iulie, au declarat reprezentanţii ISMB.
Citește mai departe...



Ce-a spus Mircea Eliade după ce a luat BAC-ul în toamnă: "Am scăpat! Am scăpat!!!"

Posted: 04 Jul 2011 08:29 AM PDT

Romancierul şi filosoful, Mircea Eliade, ale cărui opere dau azi bătăi de cap elevilor care se pregătesc pentru BAC, a avut el însuşi emoţii mari la susţinerea examenului pe care l-a dat în toamnă.
Citește mai departe...



Rezultate Bacalaureat 2011: Zeci de mii de contestaţii

Posted: 04 Jul 2011 08:42 AM PDT

Unul din doi elevi a promovat bacalaureatul în acest an, multe licee din ţară au avut promovabilitate zero, iar în majoritatea judeţelor procentul celor care au promovat este mult mai mic faţă de anul trecut.
Citește mai departe...



Corina Bud: Am şi eu un copil şi nu ştiu cum o să-l educ la felul in care merg lucrurile în şcoli

Posted: 04 Jul 2011 09:15 AM PDT

Interpreta comentează situaţia în care a ajuns şcoala românească.
Citește mai departe...



Rezultate Bacalaureat 2011: Primul 10 din istoria liceului din Fieni

Posted: 04 Jul 2011 09:38 AM PDT

Printre cei 65 de elevi de nota 10 de la bacalaureatul de anul acesta s-a numărat şi Loredana Verzea de la Liceul Aurel Rianu din Fieni, Dîmboviţa, conform dcnews.ro.
Citește mai departe...



Scandal după rezultatele Bacalaureat 2011: Judeţele fruntaşe nu aveau camere de supraveghere

Posted: 04 Jul 2011 10:49 AM PDT

Coincidenţă sau nu, judeţele care domină topul în ceea ce priveşte promovabilitatea nu au avut examen supravegheat video. Judeţele care au obţinut cele mai bune rezultate la Bacalaureat 2011 sunt Suceava, cu o promovabilitate de 65,03%, Harghita (64,03%) şi Constanţa (57,6%).
Citește mai departe...



No comments:

Post a Comment