Wednesday, September 19, 2012

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Funeriu îi răspunde lui Ponta: "Dacă nu ştie despre ce vorbeşte, măcar să plagieze ...

Posted: 19 Sep 2012 06:01 AM PDT

Daca premierul Victor Ponta muta clasa pregatitoare inapoi la gradinita, unde e criza cronica de spatiu, copiii de trei ani nu vor mai avea loc la gradinita, spune fostul ministru al Educatiei, Daniel Funeriu. In plus, Romania ar fi singura tara din UE cu gradinita de patru ani, mai spune Funeriu. "Invatatoarele care acum au copii de clasa a IV-a vor preda la gradinita sau vor fi date afara. Ce se va intampla cu clasele din scoli acum amenajate? Vor ramane goale? Va lasa copii de trei ani ...


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Andronescu: Principalul meu obiectiv, în următoarele două luni, este regândirea şcolii ...

Posted: 19 Sep 2012 02:54 AM PDT

Regandirea ideii de scoala profesionala si de liceu tehnologic reprezinta un obiectiv principal pentru urmatoarele doua luni, a declarat miercuri, intr-o conferinta de specialitate organizata la Salonul International de Mobila, Echipamente si Accesorii (SIM 2012), ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu, potrivit Agerpres. "In urmatoarele doua luni, principalul meu obiectiv este sa regandesc scoala profesionala. Trebuie sa mergem pe restructurarea acestor scoli. Nu imi este foarte clar care ...


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

No comments:

Post a Comment