Saturday, September 29, 2012

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Andronescu, despre clasa zero: Dupa primul semestru, facem o analiza cu puncte tari şi ...

Posted: 29 Sep 2012 05:13 AM PDT

Ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu, a declarat, sambata, la Craiova, referitor la clasa pregatitoare, ca dupa primul semestru se va face o analiza "cu puncte tari si puncte slabe", pentru a se decide daca aceasta clasa ramane la scoala sau revine la gradinita, potrivit Mediafax. Ecaterina Andronescu s-a intalnit, sambata dimineata, la Craiova, cu educatoarele din judetul Dolj, cu care a discutat despre problemele clasei pregatitoare. Ministrul a declarat apoi, intr-o conferinta de ...


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Elevii romani au luat trei medalii de aur şi una de bronz la Olimpiada Internaţionala de ...

Posted: 29 Sep 2012 03:50 AM PDT

"Va dau o veste buna, pe care am primit-o printr-un sms: la Olimpiada de Informatica, la care au participat elevii romani, la olimpiada internationala, au luat trei medalii de aur si una de bronz, iar Romania s-a clasat prima in acest concurs. Este absolut extraordinar, nu pot decat sa le multumesc profesorilor care i-au pregatit pe elevi, sa ii asigur de tot respectul meu, de toata consideratia mea si in acelasi timp, cred ca nu numai Ministerul Invatamantului, cred ca ar trebui ca tara ...


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

No comments:

Post a Comment