Friday, October 19, 2012

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Andronescu, despre raportul privind plagiatul lui Ponta: Am citit, am nevoie de determinare ...

Posted: 19 Oct 2012 08:25 AM PDT

Ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu, a declarat, vineri, ca a citit raportul Universitatii Bucuresti (UB) privind plagiatul lui Victor Ponta si ca are nevoie de "determinare juridica" in acest caz, subliniind, o data in plus, ca va respecta legea, informeaza Mediafax. Intrebata daca a citit raportul trimis de UB in legatura cu plagiatul premierului, Andronescu a raspuns: "Am citit, am nevoie de determinare juridica. Voi respecta legea, nu eu am facut aceasta lege, nu eu am aplaudat-o. ...


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Andronescu: Elevii cu comportament AGRESIV ar putea fi PEDEPSITI mai aspru prin noul regulament.

Posted: 19 Oct 2012 05:12 AM PDT

Noul regulament scolar, care ar putea fi realizat intr-o saptamana, urmeaza sa cuprinda doua seturi de masuri, unul dintre ele vizand o pedeapsa mai aspra pentru elevul cu agresivitate crescuta in scoala, a anuntat, vineri, ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu, citata de Mediafax. "Voi face ceea ce am spus, vom modifica regulamentul scolar, pe care cred ca il finalizam intr-o saptamana. In principal, vor fi doua seturi de masuri pe care le-am discutat: un set de preventie - fiind mai usor ...


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Andronescu: Sper ca intr-o saptamana sa finalizam modificarea regulamentului scolar.

Posted: 19 Oct 2012 03:16 AM PDT

Ministrul Educatiei, Ecaterina Andronescu, a declarat vineri ca spera ca intr-o saptamana sa fie finalizata modificarea regulamentului scolar, prin care vor fi introduse noi masuri pentru prevenirea cazurilor de violenta din unitatile de invatamant, informeaza realitatea.net Potrivit lui Andronescu, modificarile vor viza doua seturi de masuri. "In principal sunt doua seturi de masuri pe care eu le-am discutat cu cei care lucreaza la acest regulament. Un set de masuri se refera la preventie, ...


This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

No comments:

Post a Comment