Saturday, June 19, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Arbitrii de la Mondial au profesor de limbaj corporal! :D

Posted: 18 Jun 2010 11:15 AM PDT

Spaniolul Jose Sanchez a fost surpriza FIFA pentru "fluieraşi" în Africa de Sud. "Îi învăţ să fie actori, să transmită siguranţă, nu trebuie să aibă incertitudini", a dezvăluit profesorul!


Algeria a ţinut în şah pe Anglia » Se clatină Regatul!

Posted: 18 Jun 2010 01:45 PM PDT

Anglia a obţinut numai o remiză în faţa Algeriei şi are două puncte cu un meci rămas din faza grupelor.Capello nu reuşeşte să îşi trezească elevii la realitate. Englezii continuă să dezamăgească la turneele finale, iar


Monitorul Oficial 409/2010 - M. Of. 409/2010

Posted: 18 Jun 2010 09:15 PM PDT

Cuprinsul Monitorului Oficial 409/2010 din 18-06-2010.


Liceele private, o rampa de lansare pentru universitatile din strainatate

Posted: 19 Jun 2010 12:13 AM PDT

Liceele private, o rampa de lansare pentru universitatile din strainatateIn febra inscrierilor la liceu.. alternativa la institutiile de stat vine de la privat, pentru cei care au bani. Se lauda cu profesori mai bine platiti, care automat isi dau mai mult interesul pentru copii.


Un student braşovean a înapoiat 650 de lei găsiţi la bancomat!.

Posted: 19 Jun 2010 03:32 AM PDT

Studentul a mers la bancomat să retragă nişte bani, însă chiar înainte să introducă cardul, automatul a eliberat numerar. "În faţa mea fusese o doamnă blondă şi m-am gândit că banii îi aparţin. M-am uitat pe chitanţa eliberată odată cu banii şi am văzut că în cont îi rămăseseră doar 10 lei. Deci ţineam în mâna toţi banii femeii", a declarat Alexandru Frîncu. "Am folosit listingul băncii pentru a o identifica ...


Presa din Marea Britanie atacă naţionala: "Anglia, o echipă cu jucători fără dinţi ...

Posted: 19 Jun 2010 04:22 AM PDT

Aflaţi într-o grupă relativ facilă, alături de Algeria, Slovenia şi SUA, elevii lui Fabio Capello au fost dur atacaţi de mass-media din regat. "Speranţele Angliei sunt în RUINĂ!", a titrat The Sun după meci. "Visul Angliei la Cupa Mondială se află pe muchie de cuţit după egalul cu Algeria". "Anglia a părut lipsită de idei şi de creativitate după ce horrorul Sud African a continuat şi pe stadionul Green Point". Daily Mail a titrat după partidă: "Anglia, o ...


Urmăreşte liveTEXT returul Rusia-România

Posted: 19 Jun 2010 06:00 AM PDT

După meciul din tur, desfăşurat în Sala Polivalentă, pe care România la pierdut în faţa Rusiei, scor 28-32, elevii lui Vasile Stîngă îşi joacă astăzi ultima şansă de calificare la Campionatul Mondial de handbal masculin,


Dana Războiu pleacă definitiv din România: "Nu mai pot să trăiesc în această ...

Posted: 19 Jun 2010 10:27 AM PDT

Fosta prezentatoare a ştirilor de la Kanal D, Dana Războiu s-a hotărât să părăsească definitiv plaiurile mioritice. Motivul? Vedeta TV susţine că nu poate să-şi irosească viaţa într-o ţară coruptă, în care copiii ei nu au parte de un sistem sanitar sănătos. "O să plec din România când copilul meu va termina şcoala, la sfârşitul lunii iulie, deoarece învaţă la o instutuţie la care se ţin cursuri după ...


Camerun - Danemarca: Informaţii ultile pentru pariori

Posted: 19 Jun 2010 10:45 AM PDT

Chiar dacă a pierdut cu Olanda , Danemarca a arătat un fotbal frumos în primul meci al grupei. Spre deobsebire de adversarii lor de azi, elevii lui Morten Olsen au avut cîteva ocazii la poarta lui Stekelenburg. De cealaltă


Lopez Caro şi-a cunoscut elevii vineri, iar azi a plecat în cantonament

Posted: 19 Jun 2010 10:45 AM PDT

După ce vineri seara au făcut cunoştinţă cu noua echipă tehnică, azi fotbaliştii lui FC Vaslui au plecat în primul cantonament al verii, în Austria, unde vor sta pînă pe data de 5 iulie. Lopez Caro a decis să-i ia în primul


No comments:

Post a Comment