Tuesday, June 22, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Uimitor! Niste pusti au descoperit o pestera pe Marte

Posted: 22 Jun 2010 04:15 AM PDT

Uimitor! Niste pusti au descoperit o pestera pe MarteCine ar fi crezut? 16 elevi de clasa a VII-a de la Evergeen Middle School, California, au descoperit o pestera pe Marte, vizionand niste imagini surprinse de o camera cu infrarosu instalata pe sondaMars Odyssey a celor de la NASA.


Senatorii din comisie au amânat decizia asupra predării Istoriei şi Geografiei în limba maternă

Posted: 22 Jun 2010 04:24 AM PDT

Senatorii din Comisia de învăţământ au amânat, marţi, luarea unei decizii în privinţa textului din Legea educaţiei naţionale care prevedea predarea Istoriei şi Geografiei României în limba minorităţilor.


Elevii ar putea merge din toamnă în vizite la ferme şi s-ar putea ocupa de grădinărit

Posted: 22 Jun 2010 04:42 AM PDT

Peste 1,6 milioane de elevi din clasele I-VIII ar putea merge din toamnă în vizite la ferme sau la staţiuni de cercetare şi s-ar putea ocupa de grădinărit, pentru a cunoaşte beneficiile fructelor şi legumelor, costurile pentru aceste activităţi urmând să fie suportate de consiliile judeţene sau locale.


Copiii lui Michael vor frecventa cursurile scolare

Posted: 22 Jun 2010 04:54 AM PDT

Katherine Jackson, mama cantaretului Michael Jackson, a declarat ca cei trei copii ai starului american vor merge la scoala, pentru prima oara, dupa reluarea cursurilor, in partea a doua a anului, informeaza accesshollywood.com.


Ce bănci mai fac angajări şi pe ce poziţii

Posted: 22 Jun 2010 06:36 AM PDT

BCR, ING Bank şi Piraeus Bank sunt băncile cu cele mai multe anunţuri de recrutare în această perioadă. Băncile vor candidaţi care au absolvit o facultate cu profil economic, au minimum doi ani experienţă relevantă în domeniul vizat, în medie, cunoştinţe solide despre produsele şi serviciile băncii la care aplică şi care să fie fluenţi în limba engleză. MONEY.ro îţi spune ce joburi sunt disponibile în acest moment pe piaţă şi cum poţi aplica la acestea.


Bianca Drăguşanu era o pacoste în liceu: "Am bătut 12 fete într-o singură zi şi am ...

Posted: 22 Jun 2010 06:50 AM PDT

Ce a fost şi ce a ajuns! Această expresie i se potriveşte de minune Biancăi Drăguşanu, care a recunoscut că in liceu a rămas corigentă in fiecare an şi a fost exmatriculată de trei ori. Asistenta lui Capatos a mărturisit că liceul a fost cea mai neagră perioadă din adolescenţa sa, în care s-a făcut remarcată numai prin lucruri negative. "Am schimbat trei licee în cei patru ani. Am făcut multe! Am intrat la Liceul Traian din Deva, după care m-am transferat la ...


Fabio Capello: "Nu suntem în vacanţă!"

Posted: 22 Jun 2010 07:10 AM PDT

Anglia trebuie să învingă în această după-amiază Slovenia dacă nu vrea să rişte să privească la televizor restul turneului final. Selecţionerul Fabio Capello a încercat să-şi trezească elevii, reamintindu-le


Angela Gheorghiu a înregistrat "Ciobăneş cu 300 de oi", în duet cu cea mai bună ...

Posted: 22 Jun 2010 07:30 AM PDT

Celebra soprană a înregistrat împreună cu cea mai bună prietenă din liceu, Eugenia Moise, cântecul "Ciobănaş cu 300 de oi", în exclusivitate pentru Radio România. Înregistrarea s-a făcut marţi,


Monitorul Oficial 416/2010 - M. Of. 416/2010

Posted: 22 Jun 2010 08:00 AM PDT

Cuprinsul Monitorului Oficial 416/2010 din 22-06-2010.


Del Bosque:"Trebuie sa invingem Chile"

Posted: 22 Jun 2010 10:00 AM PDT

Selectionerul Spaniei, Vicente del Bosque, spune ca e multumit de victoria echipei sale in fata Hondurasului (2-0), dar spera ca elevii sai sa se impuna si in fata reprezentativei chiliene, in partida programata vineri, 25 iulie, de la ora 21.30.


No comments:

Post a Comment