Thursday, July 29, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Locuri de joacă de la prietenii politici

Posted: 29 Jul 2010 07:08 AM PDT

În vremuri de criză, investiţiile sunt un soi de pasăre rară. Nu şi pentru firmele care ştiu cu cine să se asocieze. Pe principiul la vremuri noi, tot noi, investiţia în locul de joacă al unei alte grădiniţe din


Raport SAR: Nepotismul rămâne o caracteristică a universităţilor româneşti

Posted: 29 Jul 2010 07:15 AM PDT

Universităţile româneşti nu renunţă la rude. Numărul familiilor a rămas acelaşi în universităţi, se arată în raportul pe 2010 al Coaliţiei pentru Universităţi Curate. Citește mai departe...


Guvernul la Chişinău majorează salariile profesorilor înainte de alegeri

Posted: 29 Jul 2010 07:45 AM PDT

Profesorii din Republica Moldova vor primi începând cu 1 septembrie sporuri salariale, iar din 1 ianuarie anul viitor vor beneficia de o majorare de salariu cu 12,5%, în condiţiile în care cetăţenii urmează să se prezinte la urne, în septembrie şi, foarte posibil, şi în noiembrie. Citește mai departe...


Ghencea, luată cu asalt! 10444 de bilete vândute în două zile

Posted: 29 Jul 2010 07:49 AM PDT

Jocul bun prestat de elevii lui Victor Piţurcă, dar şi faptul că Gigi Becali pare schimbat de când fostul selecţioner a preluat Steaua, i-a determinat pe fani să se înghesuie în număr mare la casele de bilete. Partida Steaua - Universitatea Craiova, de sâmbătă seară, de la ora...


Universităţile din Bucureşti s-au prăbuşit în Topul Integrităţii

Posted: 29 Jul 2010 08:00 AM PDT

Universităţile de stat din Capitală au picat până la 21 de poziţii într-un top al transparenţei şi corectitudinii realizat de Coaliţia pentru Universităţi Curate. Citește mai departe...


Dragoş Iacobini, pilotul cu care s-a iubit Mădălina Manole: "Vroiam să-mi las soţia ...

Posted: 29 Jul 2010 08:37 AM PDT

Pilotul Dragoş Iacobini, primul iubit al Mădălinei Manole, a povestit cum s-a îndrăgostit din momentul în care a cunoscut-o, ba chiar a vrut să divorţeze de soţia sa pentru cântăreaţă. "Mergeam cu Mădălina în oraş, s-a aflat că umblu cu ea şi atunci i-am prezentat-o soţiei. Întâmplător am ieşit cu ea la restaurant şi s-a înfiripat ceva între noi. Eu o duceam la Şcoala Naţională de Artă, de trei ori pe ...


Şumi rămâne modest! "Am învins pe Vaslui, dar nu am realizat nimic deocamdată!"

Posted: 29 Jul 2010 08:56 AM PDT

Noul antrenor al Rapidului, Marius Şumudică, rămâne modest chiar dacă a debutat cu dreptul în prima etapă a campionatului. Şumudică a precizat că în ciuda jocului bun prestat de elevii săi în partida cu Vaslui, nu s-a realizat deocamdată nimic, campionatul fiind abia la început....


Dănciulescu: "Vrem mult victoria şi cred că o vom obţine"

Posted: 29 Jul 2010 11:15 AM PDT

Atacantul lui Dinamo Ionel Dănciulescu se arată încrezător într-un rezultat favorabil al alb-roşiilor în faţa croaţilor de la Hajduk Split şi spune că elevii lui Ioan Andone trebuie să depună eforturi pentru a evidenţia


Cornel Dinu: "Linia de apărare are probleme la noi, nu trebuie să le dăm spaţii"

Posted: 29 Jul 2010 11:15 AM PDT

Administratorul delegat al lui Dinamo, Cornel Dinu, a prefaţat la Contraatac partida dintre elevii lui Ioan Andone şi Hajduk Split din această seară.


Cornel Dinu: "Linia de apărare are probleme la noi, nu trebuie să le dăm spaţii"

Posted: 29 Jul 2010 11:30 AM PDT

Administratorul delegat al lui Dinamo, Cornel Dinu, a prefaţat la Contraatac partida dintre elevii lui Ioan Andone şi Hajduk Split din această seară.


No comments:

Post a Comment