Sunday, September 26, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Băsescu - singur şi gol

Posted: 26 Sep 2010 07:42 AM PDT

După ce a renunţat la profesori şi la medici, oblig�ndu-i să ia calea pribegiei prin tăierea salariilor cu 25%, a �ngenuncheat oamenii de cultură şi a etichetat ţara drept una de m�na a doua, Traian Băsescu face


Baschetbalistele timişorene au ieşit din Cupă

Posted: 26 Sep 2010 07:42 AM PDT

Baschetbalistele timişorene au ieşit din CupăBaschetbalistele de la CSS Bega Danzio Timişoara au părăsit Cupa României, elevele lui Dan Ionescu fiind învinse în returul manşei întâi de formaţia LMK BC Sepsi Sfântu Gheorghe.


Vezi ce patesc elevii chinezi care vorbesc la telefon in timpul orelor (video)

Posted: 26 Sep 2010 08:15 AM PDT

Ce pateste un elev roman care vorbeste la telefon in timpul orelor? Este dat afara din clasa. Dar un elev din China? Ramane fara telefon intr-un mod deloc placut. Profesoara isi tine ora in mod obisnuit facand o prezentare. Citește mai departe...


Ivan (PSD) va informa PE cu privire la afirmaţiile lui Băsescu pe tema închiderii a 3000 de şcoli

Posted: 26 Sep 2010 09:02 AM PDT

Eurodeputatul PSD Cătălin Ivan va informa Parlamentul European cu privire la declaraţiile preşedintelui Traian Băsescu, care a afirmat că trebuie închise peste 3000 de şcoli, acuzându-l pe şeful statului că se comportă "ca un despot din Evul Mediu" cerând Guvernului această măsură.


Părerea mea!

Posted: 26 Sep 2010 09:15 AM PDT

OK: Mugur Isărescu Guvernatorul Băncii Centrale a primit, la sfârşitul săptămânii trecute, �n cadrul unei ceremonii desfăşurate la Chişinău, titlul de Doctor Honoris Causa al Academiei de Studii Economice a Republicii Moldova. Prestigiosul titlu i-a fost decernat în trecut şi de Universităţile „Alexandru Ioan Cuza“ din Iaşi, „Babeş-Bolyai“ din Cluj şi Universitatea de Vest din Timişoara, care au apreciat că, dintr-o anumită perspectivă, Mugur...


România a câştigat Cupa Mondială de handbal

Posted: 26 Sep 2010 09:15 AM PDT

Elevele lui Radu Voina au câştigat pentru a doua oară Cupa Mondială de handbal feminin. Citește mai departe...


Autoritatile stau prost la capitolul ecologie. Nu stiu sa stranga gunoiul

Posted: 26 Sep 2010 09:23 AM PDT

Autoritatile stau prost la capitolul ecologie. Nu stiu sa stranga gunoiulDesi aproape 150.000 de oameni au facut sambata un gest laudabil in campania Let's do it Romania, tara noastra pare pierduta definitiv la capitolul educatie ecologica.


Marchează Victoria Brăneşti în poarta Rapidului?

Posted: 26 Sep 2010 10:00 AM PDT

Victoria Brăneşti joacă în această seară de la ora 20:30 în Giuleşti contra formaţiei cu cea mai bună apărare din Liga 1. Elevii lui Marius Şumudică au primit doar 4 goluri în primele opt etape dar nici unul dintre ele nu


12 turişti polonezi au murit într-un accident rutier în Germania

Posted: 26 Sep 2010 10:15 AM PDT

12 oameni au murit şi câteva zeci sunt răniţi, după ce un autocar cu turişti polonezi a lovit o maşină şi apoi s-a izbit de un pod pe o autostradă din Germania, relatează Sky News. Citește mai departe...


Doua kilograme de droguri pe Otopeni: De la un englez, pentru un constantean

Posted: 26 Sep 2010 10:15 AM PDT

300 de plicuri si alte doua kilograme de plante etnobotanice care ar fi valorat pe piata drogurilor 240.000 de lei au fost confiscate, zilele trecute, de politistii de la Antidrog din Bucuresti, de la un cetatean englez. www.evz.ro (http://www.evz.ro/)


No comments:

Post a Comment