Friday, October 1, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


BMW recheamă în service 350.000 de maşini din cauza unor probleme cu frânele

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Constructorul de maşini BMW recheamă în service-urile din toată lumea 350.000 de autoturisme, în vederea remedierii unor defecţiuni la sistemul de frânare. Reprezentanţii spun că micile probleme nu ar pune în pericol vieţile pasagerilor, informează libertatea.ro. Citește mai departe...


Universitatea Craiova - Universitatea Cluj, scor 3-0, în Liga I

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Formaţia Universitatea Craiova a învins, vineri, pe teren propriu, cu scorul de 3-0 (2-0), echipa Universitatea Cluj, într-un meci contând pentru etapa a X-a a Ligii I. Golurile au fost marcate de Dina '6, Iliev '11 şi Wobay '54. Citește mai departe...


Soţia omului de afaceri Eduard Uzunov a accidentat mortal un motociclist

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Soţia omului de afaceri Eduard Uzunov este cercetată pentru ucidere din culpă după ce a lovit mortal un motociclist cu maşina. Incidentul a avut loc pe Şoseaua Pipera-Tunari şi din primele cercetări reiese că femeia a încălcat regulile de circulaţie. Citește mai departe...


COLOCVIU - „Cel mai bun bibliotecar al anului” desemnat luni, 4 octombrie, la Biblioteca Judeteana „Petre Dulfu” din Baia Mare

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Bibliotecarii maramureseni se intalnesc luni, 4 octombrie, de la ora 10.00, la Biblioteca Judeteana „Petre Dulfu" din Baia Mare pentru a lua parte la cea de-a XVI-a editie a „Colocviului Anual al bibliotecarilor: Profesie si profesionalism". Citește mai departe...


Ponta: Vîntu, Voiculescu şi Băsescu sunt oameni ai trecutului, Voinescu e hoţ

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Liderul PSD Victor Ponta susţine că, pentru el, Sorin Ovidiu Vîntu, Dan Voiculescu şi Traian Băsescu sunt oameni ai trecutului, iar parlamentarul Sever Voinescu a furat voturi la Legea pensiilor, preşedintele social-democrat replicând astfel acuzaţiilor PDL potrivit cărora el ar fi Citește mai departe...


Contestatiile privind legalitatea procedurii de desemnare a candidatilor la CSM pot fi depuse ...

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Pe 22 septembrie s-au desfasurat alegerile preliminare ale alegerilor, adunarile generale ale judecatorilor si procurorilor desemnand 53 de candidati. Dintre acestia, 33 sunt judecatori si 20 sunt procurori. Citește mai departe...


Crema Summer Club Closing Party cu David Deejay si Dony

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Crema Summer Club organizeaza in aceasta sambata, 2 octombrie, ultima petrecere din acest an. Invitatii sunt David Deejay si Dony. Ultimul material discografic al celor doi se intituleaza Temptation si a fost unul din hiturile acestei veri. Sursa: CTLife (http://www.CTLife. Citește mai departe...


Selymes: "E foarte important că am reuşit să învingem adversari din aceeaşi zona a ...

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Antrenorul Astrei, Tibi Selymes, spune că cele două victorii pe care le-a obţinut echipa, cu Sportul şi Pandurii, sînt vitale pentru elevii săi. "Sînt foarte importante victorii pentru noi pentru că am învins adversari


VIDEO / RONALDO, gras, dar FENOMENAL! ;) Super gol! VINCLU în colţul opus cu un şut de ...

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Poate că are o sută de kilograme, dar mingea încă îl ascultă ca în vremurile bune. Talentul lui Ronaldo nu s-a diminuat absolut deloc. Priviţi această finalizare la un joc şcoală al lui Corinthians. Ronnie e pe stînga, la


Viorel Moldovan: "Ne aşteaptă un meci greu în Ghencea, dar eu cred că jucătorii mei ...

Posted: 01 Oct 2010 10:45 AM PDT

Antrenorul Sportului, Viorel Moldovan, aşteaptă o reacţie din partea propriilor elevi în urma rezultatelor slabe din ultima vreme. "Aştept o reacţie din partea jucătorilor, mai ales că nu am câştigat de foarte mult


No comments:

Post a Comment