Wednesday, October 20, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


SPORT - De Zerbi: Imi pare rau pentru cele doua autogoluri

Posted: 20 Oct 2010 06:04 AM PDT

Mijlocasul CFR Cluj, Roberto De Zerbi, s-a aratat astazi nemultumit de jocul facut de echipa sa in partida cu Bayern Munchen si de faptul ca nu a reusit sa marcheze. � � � „Imi pare rau ca nu am facut jocul defensiv pe care trebuia... Citește mai departe...


JOBURI - Targ de Cariere: peste 1500 de joburi pentru mureseni

Posted: 20 Oct 2010 06:04 AM PDT

Caravana de toamna a evenimentului de recrutare Targul de Cariere ajunge saptamana viitoare la Targu Mures. Targul de Cariere Mures va fi organizat in incinta Salii Sporturilor, aducand cu sine un numar de aproximativ 1.550 de oferte de angajare, puse...


LIFESTYLE - Se poarta tatuajele pe... sprancene si buze!

Posted: 20 Oct 2010 06:04 AM PDT

O fata mai frumoasa si mai expresiva. Este ceea ce ne dorim cu totii si in acest scop apelam la diverse procedee mai mult sau mai putin dureroase pentru a o obtine. Unul dintre acestea este tatuajul cosmetic. Fie ca e vorba de buze, sau de ochi, incadrarea...


Secretara Facultăţii de Management şi Marketing din Râmnicu Vâlcea, trimisă în judecată ...

Posted: 20 Oct 2010 06:17 AM PDT

Marinela Silvia Nicolae, secretara Facultăţii de Management şi Marketing din R�mnicu V�lcea, a pretins şi primit �n mai multe r�nduri de la denunţătorul Mihai Dediu şi de la membri ai familiei acestuia diferite sume de bani şi bunuri, conform probatoriului administrat de Parchetul de pe l�ngă Tribunalul V�lcea. �n schimbul acestora, secretara l-a asigurat pe Dediu că, datorită relaţiilor bune pe care le are cu profesorii ...


Şcoala Postliceală Sanitară “Fundeni” a intrat ieri în grevă generală

Posted: 20 Oct 2010 07:38 AM PDT

Profesorii Şcolii Sanitare "Fundeni" au declarat că recurg la această formă de protest ca reacţie la �ncercările repetate de politizare a conducerii instituţiei de �nvăţăm�nt. Reprezentanţii şcolii spun că pe


Chiar dacă a pierdut derby-ul, Steaua rămîne prima favorită la titlu

Posted: 20 Oct 2010 08:20 AM PDT

Deşi au jucat mai bine, elevii lui Marius Lăcătuş au pierdut cu 2-1 derby-ul cu Dinamo din Ştefan cel Mare. Steaua se află acum la 7 puncte de liderul Oţelul Galaţi, formaţia lui Dorinel Munteanu acumulînd 25 de puncte în


Spiderman de Cluj! Elevii au luat-o razna si confunda clasele cu decorurile de la Hollywood - VIDEO

Posted: 20 Oct 2010 08:22 AM PDT

Elevii de la o scoala din Cluj Napoca s-au filmat in timp ce joaca rolul lui Spiderman, celebrul personaj din benzile de desene animate cu acelasi nume. Au incercat sa se catere pe pereti.


GALERIE FOTO: Cele mai importante evenimente de joi

Posted: 20 Oct 2010 09:00 AM PDT

Discutiile de la Ministerul Muncii cu sindicatele despre salarizarea in educatie, Trofeul Carpati la handbal masculin, Festivalul Filmului Rus in Capitala si vizita la Bucuresti a cineastului Michele Placido sunt reperele zilei de joi, 21 octombrie.


VIDEO Acesta e viitorul României! Elevi care se cred Spiderman!.

Posted: 20 Oct 2010 09:31 AM PDT

�n imagini se vede cum un băiat �ncearcă de mai multe ori să se agaţe de petere. Filmuleţul a fost realizat �n pauză, c�nd copii nu erau supravegheaţi de profesor. Inconştienţa putea să-l coste pe elev, acesta risc�nd o accidentare gravă.


SPORT - Juniorii Gloriei invata sa stea departe de droguri (FOTO)

Posted: 20 Oct 2010 10:08 AM PDT

Gloria Bistrita a derulat in aceasta seara o actiune de educatie, in care li s-a prezentat fotbalistilor informatii referitoare la riscurile consumului de droguri. Juniorii A si B ai clubului au asistat cu interes la dezbaterile de la Centrul Cultural...


No comments:

Post a Comment