Monday, November 1, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Topul ţărilor în care vor să înveţe studenţii români

Posted: 01 Nov 2010 02:08 AM PDT

Cel puţin 6.500 de elevi, studenţi şi absolvenţi au vizitat în week-end târgul educaţional RIUF 2010, unde au putut consulta ofertele de studii din peste 50 de universităţi străine şi locale.
Citește mai departe...



Cristiana Anghel, după greva foamei: Mi-a fost rău. Dacă mai stăteam o săptămână, muream

Posted: 01 Nov 2010 02:26 AM PDT

După 70 de zile în care a trăit doar cu apă şi perfuzii, învăţătoarea Cristiana Anghel a renunţat luni la greva foamei.
Citește mai departe...



Modelele de subiecte pentru examenele naţionale din 2011, postate pe internet

Posted: 01 Nov 2010 06:14 AM PDT

Modelele de subiecte pentru examenele naţionale din anul 2011, respectiv cele pentru bacalaureat şi pentru evaluarea naţională, au fost publicate pe internet, cu rol orientativ, anunţă Ministerul Educaţiei.
Citește mai departe...



Ponta: Senatul va finaliza Legea Educaţiei săptămâna viitoare. Băsescu trebuie s-o accepte

Posted: 01 Nov 2010 11:46 AM PDT

Preşedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, luni, că Legea Educaţiei va fi finalizată în Senat săptămâna viitoare, iar preşedintele Traian Băsescu va trebui, constituţional, să accepte această variantă, şi nu cea pe care Guvernul şi-a angajat răspunderea.
Citește mai departe...



No comments:

Post a Comment