Monday, November 15, 2010

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Boagiu: Studiem un sistem de transport pentru automobile pe calea ferată

Posted: 15 Nov 2010 07:02 AM PST

Ministrul Transporturilor a precizat într-un interviu la HotNews că această facilitate implică costuri foarta mari. Citește mai departe...


Adrian Mutu stă cel mult două săptămâni

Posted: 15 Nov 2010 07:09 AM PST

Adrian Mutu a primit verdictul medicilor în cazul accidentării suferite sâmbătă, iar veştile nu sunt chiar atât de rele. Citește mai departe...


Dan Podeanu, despre aurul de la Mondial: "Am surprins pe toata lumea"

Posted: 15 Nov 2010 07:30 AM PST

Echipa feminina de spada a Romaniei a cucerit medalia de aur la Campionatele Mondiale de scrima desfasurate la Paris. Ana Maria Brânza, Anca Maroiu, Simona Alexandru si Loredana Iordachioiu au reusit victoria in finala mondiala. Elevele lui Dan Podeanu au trecut de reprezentantele Germaniei, la capatul a noua asalturi in care au dat totul pentru medalia de aur.


Monitorul Oficial 760/2010 - M. Of. 760/2010

Posted: 15 Nov 2010 07:31 AM PST

Cuprinsul Monitorului Oficial 760/2010 din 15-11-2010.


De miercuri vin ploile în jumătatea vestică a ţării VEZI PROGNOZA PE TREI ZILE

Posted: 15 Nov 2010 08:26 AM PST

Marţi ne bucurăm tot de vreme frumoasă în aproape toată ţara, nori puţini şi vânt domol. Primăvara de la mijlocul lui noiembrie continuă şi miercuri. Citește mai departe...


Foto | Alexandra Mateuţ, vice-miss la Balul Bobocilor.

Posted: 15 Nov 2010 09:30 AM PST

Alexandra Mateuţ, fiica fostului dinamovist, a c�ştigat duminică seară locul doi la concursul Miss Boboc al Liceului Cervantes, organizat �n Clubul Princess din Bucureşti. Ea a trecut prin c�teva probe de foc, dar a făcut faţă emoţiilor. Dacă Natalia, fiica lui Dorin Mateuţ, este deja un manechin cunoscut şi vedetă �n devenire pe micul ecran, sora ei, Alexandra pare să-i calce pe urme. T�năra de 15 ani, proaspătă elevă a liceului Cervantes din ...


Televiziunea lui Prigoană Jr. începe emisia de probă

Posted: 15 Nov 2010 09:34 AM PST

România ta, postul de televiziune deținut de Honorius Prigoană începe astăzi emisia de probă, scrie paginademedia.ro. Citește mai departe...


Şumudică: "Încerc să-mi ajut jucătorii, dar trebuie să mă ajute şi ei pe mine"

Posted: 15 Nov 2010 09:36 AM PST

Marius Şumudică spune că la Rapid lucrurile se spală în familie şi nu îşi critică jucătorii, ci încearcă să-i ajute pe elevii săi.


Şumudică: "Încerc să-mi ajut jucătorii, dar trebuie să mă ajute şi ei pe mine"

Posted: 15 Nov 2010 10:47 AM PST

Marius Şumudică spune că la Rapid lucrurile se spală în familie şi nu îşi critică jucătorii, ci încearcă să-i ajute pe elevii săi. "Mihai Roman e un jucător care din punct de vedere moral nu stă foarte bine, avînd şi


Televiziunea lui Silviu Prigoană a început să emită!.

Posted: 15 Nov 2010 10:55 AM PST

De la ora 20.00, postul TV transmite primele jurnale, de probă, anunţă paginademedia.ro. Emisia se face codat, prin satelit. Televiziunea lui Prigoană junior se va lansa oficial la 1 decembrie. Angajaţii sunt tineri recrutaţi de la Şcoala de televiziune.


No comments:

Post a Comment