Sunday, January 2, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Boc, despre indemnizaţiile pentru copii: Atâta îşi poate permite statul

Posted: 01 Jan 2011 11:54 AM PST

Mai bine mici, decât deloc. Aşa se poate traduce ceea ce spune Emil Boc despre indemnizaţiile de creştere a copiilor născuţi începând cu 1 ianuarie. Premierul spune că statul nu-şi poate permite să dea mai mult şi oricum, aceste venituri nu sunt obligatorii, potrivit Constitutiei. Citește mai departe...


Rooney a început perfect anul. E primul marcator din 2011 în PL!

Posted: 01 Jan 2011 01:15 PM PST

Rooney a început cu dreptul noul an, a marcat chiar în prima zi a lui 2011, împotriva celor de la West Bromwich Albion, în victoria cu 2-1 a "diavolilor".Elevii lui Sir Alex Ferguson au început perfect pe terenul echipei lui Tamaş,


Fondatorul Corului Madrigal, dirijorul Marin Constantin, a murit

Posted: 01 Jan 2011 01:29 PM PST

Marin Constantin, fondatorul şi dirijorul Corului Madrigal, a încetat din viaţă, sâmbătă, la vârsta de 85 de ani. Citește mai departe...


Cum va fi 2011 în politica românească

Posted: 02 Jan 2011 01:47 AM PST

Anul 2011 se anunţă destul de animat şi pe plan politic. Două partide aflate la guvernare se pregătesc de alegeri interne: PD-L şi UDMR, în timp ce PSD şi PNL încearcă sa găsească o formulă comună pentru a prelua Puterea. Citește mai departe...


Un bărbat în vârstă de 110 e gata să se căsătorească a şasea oară

Posted: 02 Jan 2011 01:50 AM PST

"Nu contează cine este atâta timp cât poate să-mi gătească", a declarat Ahmad. Citește mai departe...


Alina Chivulescu are probleme! "Nu ştiu să îi explic fracţiile fiului meu".

Posted: 02 Jan 2011 02:06 AM PST

Statutul de părinte aduce cu el şi neplăceri odată ce copilul merge la şcoală şi nu �nţelege anumite lucruri. Atunci ar trebui să intre �n scenă mămica Alina, care nu ştie să �i explice fiului său problemele pe care acesta trebuie să le rezolve la matematică. "Toamna 2010 mi-a adus fracţiile pe care nu ştiu să i le explic lui Mika", se pl�nge actriţa de la Acasă TV. "Cele mai bune luni ale anului au fos t noiembrie pentru că atunci Mika a ...


Traficul rutier de pe DN1 a fost deviat pe DN1A, pentru evitarea aglomeraţiei

Posted: 02 Jan 2011 02:46 AM PST

Centrul Infotrafic al Poliţiei Române informează că în judeţul Braşov, începând cu ora 12.00, traficul rutier de pe DN1, dinspre Braşov către Valea Prahovei, a fost deviat pe DN1A Săcele - Cheia - Ploieşti, pentru evitarea ambuteiajelor pe raza staţiunilor montane. Citește mai departe...


SUPERFETE! Trei puştoaice de liceu îşi fac curaj să intre la ore cu câte o bere ascunse ...

Posted: 02 Jan 2011 04:20 AM PST

Fetele �şi b�rfesc de zor profesorii, iar din c�nd �n c�nd mai iau c�te o gură de alcool. �nainte să intre �n curtea şcolii, adolescentele �şi fac curaj şi discută despre copiat �n timp ce stau pe o băncuţă, fumează şi fac poştă o cutie cu bere.


Ninsori în jumătatea de sud a ţării, luni şi în noaptea spre marţi VEZI PROGNOZA PE DOUĂ ZILE

Posted: 02 Jan 2011 06:04 AM PST

Vizate sunt Dobrogea, Muntenia, Oltenia şi o parte din Moldova. Citește mai departe...


Ce modificări aduce noua lege a educaţiei - cicluri de studii reconfigurate şi universitate centrată pe student

Posted: 02 Jan 2011 06:27 AM PST

Noua lege a educaţiei se vrea a fi una modernă, în pas cu vremurile, compatibilă cu şcoala europeană, în condiţiile unui buget mai mic decât cel din ţările UE, dar care tinde spre 6% în 2012, se arată într-o analiză a Mediafax.


No comments:

Post a Comment