Tuesday, January 4, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Judecătorii CCR iau în discuţie, marţi, constituţionalitatea Legea Educaţiei

Posted: 03 Jan 2011 12:55 PM PST

Judecătorii Curţii Constituţionale se pronunţă, marţi, pe cele două sesizări depuse de Opoziţie şi de preşedintele Senatului, Mircea Geoană, pe Legea Educaţiei.
Citește mai departe...



Legea educaţiei este constituţională VEZI PREVEDERI

Posted: 04 Jan 2011 04:41 AM PST

Curtea Constituţională a anunţat că noul act normativ referitor la educaţie, adoptat prin asumarea răspunderii guvernamentale, nu încalcă legea fundamentală. Decizia a fost luată cu şapte voturi "pentru" şi două "împotrivă".
Citește mai departe...



Legea educaţiei va ajunge din nou la Curtea Constituţională

Posted: 04 Jan 2011 05:09 AM PST

"Îmi păstrez dreptul de a resesiza CCR", a spus preşedintele Senatului, Mircea Geoană, care i-a cerut preşedintelui Traian Băsescu să nu promulge Legea educaţiei.
Citește mai departe...



Sindicate: Legea educaţiei în forma actuală va amâna reforma reală

Posted: 04 Jan 2011 05:20 AM PST

"Legea nu respectă nici măcar Pactul pentu educaţie semnat de toate partidele politice. Problema de fond este că această lege nu produce efecte în sistemul de învăţământ, face o privatizare a acestuia şi o implicare a politicului foarte mare în viaţa şcolii", a
Citește mai departe...



Andrei Marga despre Legea educaţiei: "Seamănă cu programul de guvernare nazist"

Posted: 04 Jan 2011 05:54 AM PST

„Este o lege prin care se vrea politizarea învăţământului. România va avea tot felul de profesori dependenţi de directoraşi numiţi politic în şcoli şi licee", spune rectorul Universităţii Babeş-Balyai.
Citește mai departe...



Dascălii din Dolj au dus cu roaba 3.000 de dosare la tribunal

Posted: 04 Jan 2011 06:53 AM PST

Cu roaba la tribunal. Profesorii din Craiova au venit cu mii de dosare, încărcate în două roabe, să dea statul în judecată. Ei sunt revoltaţi că primăria le-a oprit retroactiv 25% din indemnizaţiile de vacanţă.
Citește mai departe...



Băsescu a promulgat Legea Educaţiei

Posted: 04 Jan 2011 06:58 AM PST

Preşedintele Traian Băsescu a promulgat Legea Educaţiei, a anunţat, marţi, Preşedinţia.
Citește mai departe...



Traian Băsescu: În învăţământul universitar s-au format baroni, se tem că îşi pierd privilegiile

Posted: 04 Jan 2011 08:46 AM PST

Şeful statului a acuzat reforma făcută de foştii miniştri ai Educaţiei Ecaterina Andronescu şi Andrei Marga, doi dintre critici constanţi ai noii Legi a Educaţiei.
Citește mai departe...



Nistor: Legea educaţiei a fost promulgată de preşedinte pentru a menţine actuala coaliţie

Posted: 04 Jan 2011 09:33 AM PST

Legea educaţiei a fost promulgată de preşedinte pentru a răspunde cerinţelor UDMR şi pentru a păstra coaliţia de guvernare, sunt de părere sindicaliştii.
Citește mai departe...



No comments:

Post a Comment