Tuesday, April 5, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Revin Bourceanu şi Zicu, dar Uhrin e îngrijorat: "Am pierdut multă putere după meciul cu Steaua"

Posted: 05 Apr 2011 06:11 AM PDT

Tehnicianul lui Poli Timişoara, Duşan Uhrin jr, îşi îndeamnă elevii să fie prudenţi în meciul pe care îl vor susţine mâine contra Astrei, bucurându-se totodată că îi va avea din nou la dispoziţie pe Bourceanu şi Zicu. "Jucăm acasă, ne dorim să câştigăm. Ne-am dori să fim...


Uhrin e îngrijorat: "Am pierdut multă putere după meciul cu Steaua"

Posted: 05 Apr 2011 06:11 AM PDT

Tehnicianul lui Poli Timişoara, Duşan Uhrin jr, îşi îndeamnă elevii să fie prudenţi în meciul pe care îl vor susţine mâine contra Astrei, bucurându-se totodată că îi va avea din nou la dispoziţie pe Bourceanu şi Zicu. "Jucăm acasă, ne dorim să câştigăm. Ne-am dori să fim...


pensia alimentara dupa 18 ani impliniti Raspuns juridic online

Posted: 05 Apr 2011 06:16 AM PDT

buna ziua,am doi copii dintr-o casatorie anterioara,fata cea mare a implinit 18 ani este eleva in cl... [05-04-2011], un raspuns


Pe ce cheltuieşte banii o familie din România

Posted: 05 Apr 2011 07:00 AM PDT

Jumătate din banii unei familii din România se duc pe mâncare şi pe cheltuieli legate de locuinţă, arată datele publicate de Institutul de Statistică. Uşor de înţeles de ce românii cheltuiesc puţin pe educaţie, recreere şi cultură. Citește mai departe...


Boc: Peste 95% din profesori nu vor fi afectaţi de actul normativ pregătit de Guvern

Posted: 05 Apr 2011 07:00 AM PDT

Premierul Emil Boc a afirmat marţi că actul normativ pregătit de Guvern nu plafonează salariile profesorilor, ci doar eşalonează plata drepturilor pentru anul 2012, fiind afectaţi de acesta doar profesorii care s-au reîncadrat cu salarii majorate cu 50%, adică aproximativ 5% din cazuri. Citește mai departe...


U Cluj bate la Bistriţa cu 4-2 după un meci spectaculos

Posted: 05 Apr 2011 07:29 AM PDT

Clujenii lui Ionuţ Badea au dat o replică spectaculoasă cu un om în minus din minutul 28 şi au plecat cu toate de la Bistriţa.Scăparea de grijile retrogradării era principalul obiectiv pentru cele două echipe în meciul de la Bistriţa. Cu un moral puternic după victoria lui Dinamo, elevii lui Ionuţ Badea au o avut o primă repriză de coşmar. ...


Boc: Majorarea cu 50% a salariilor profesorilor ar pune în pericol recuperarea salarială a tuturor bugetarilor

Posted: 05 Apr 2011 08:05 AM PDT

Premierul Emil Boc a declarat, marţi, că decizia Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie în cazul salariilor profesorilor va fi respectată şi că actul normativ pe care Executivul îl pregăteşte în acest sens nu vizează plafonarea şi nici îngheţarea salariilor, ci o Citește mai departe...


VIDEO / Mircea Lucescu a fost ghid pentru elevii săi în Barcelona

Posted: 05 Apr 2011 08:07 AM PDT

Mircea Lucescu încearcă să-şi mobilizeze jucătorii pentru duelul cu Barcelona şi pentru asta i-a scos la plimbare în oraş. Principalul punct de atracţie a fost Sagrada Famiglia sau Sfînta Familie, o uriaşă biserică proiectată în 1882 de cunoscutul arhitect Antonio Gaudi.


Scaunul lui Daniel Funeriu se clatina. Alesii PDL ii cer demisia

Posted: 05 Apr 2011 09:51 AM PDT

Scaunul lui Daniel Funeriu se clatina. Alesii PDL ii cer demisiaProiectul legii plafonarii salariilor pentru dascali clatina scaunul lui Daniel Funeriu. O parte dintre alesii PDL cer capul colegului lor de partid. Ei il acuza pe ministrul Invatamantului ca a tergiversat prea mult rezolvarea problemei profesorilor.


Europarlamentari români au vorbit în plenul PE despre orice, mai puţin despre teme europene

Posted: 05 Apr 2011 10:59 AM PDT

Mai mulţi europarlamentari români şi-au exprimat, luni, în şedinţa de plen a PE, punctele de vedere în legătură cu subiecte cum ar fi mafia din România, peisajele feerice ale ţării, salariile profesorilor, sistemul de sănătate, minoritatea ceangăilor şi extremismul maghiar.


No comments:

Post a Comment