Sunday, April 17, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Geoană: Prin asumarea răspunderii pe legea salariile dascălilor, Boc invită "la nesupunere civică"

Posted: 13 Apr 2011 06:11 AM PDT

Preşedintele Senatului, Mircea Geoană, a declarat miercuri, într-un interviu acordat Radio România Actualităţi, că asumarea răspunderii de către Guvernul Boc pe un text de lege a devenit "o apucătură inacceptabilă".
Citește mai departe...



Melania Mandas Vergu, în atenţia DNA pentru conflict de interese

Posted: 14 Apr 2011 01:23 AM PDT

Melania Vergu, fostul consilier al ministrului Educaţiei, Cercetării, Sportului şi Tineretului, a intrat în atenţia Direcţiei Naţionale Anticorupţie. Sesizarea a fost făcută de Agenţia Naţională de Integritate.
Citește mai departe...



Ministerul Educaţiei a cerut ANI să ia măsuri împotriva rectorilor care deţin şi o funcţie publică

Posted: 14 Apr 2011 03:26 AM PDT

Ministerul Educaţiei cere Agenţiei Naţionale de Integritate să clarifice situaţiile de incompatibilitate, în cazul rectorilor care deţin şi o funcţie publică de conducere sau o funcţie de conducere într-un partid politic.
Citește mai departe...



Specialiştii îi aşteaptă pe părinţi la conferinţa "Ai copil. Învăţă să fii părinte!"

Posted: 14 Apr 2011 04:29 AM PDT

Părinţii care vor să se dezvolte pe ei înşişi şi care ştiu că a fi părinte se învaţă pe tot parcursul vieţii pot participa sâmbătă, 16 aprilie la o conferinţă organizată de Fundaţia Varlaam Mitropolitul şi Asociaţia Părinţilor Isteţi, în parteneriat cu Ministerul
Citește mai departe...



Elevii au intrat în vacanţa de Paşti de vineri

Posted: 14 Apr 2011 05:11 AM PDT

Elevii din ciclurile de învăţământ primar, gimnazial şi liceal, dar şi copiii de la grădiniţă vor fi în vacanţă începând de vineri, după terminarea cursurilor, şi se vor întoarce la ore, marţi, 26 aprilie, potrivit calendarului aprobat de Ministerul Educaţiei, Cercetării,
Citește mai departe...



O singură planetă, un MBA unic în lume, lansat de WWF şi Exeter Business School

Posted: 15 Apr 2011 08:07 AM PDT

WWF şi Universitatea Exeter Business School au anunţat joi, în cadrul Forumului pentru Sustenabilitate şi Protecţia Mediului, lansarea unui program de MBA unic în lume: O Singură Planetă (One Planet MBA).
Citește mai departe...



Ministerul Mediului finanţează nerambursabil proiecte privind educaţia ecologică

Posted: 15 Apr 2011 08:25 AM PDT

Pentru a îmbunătăţi calitatea mediului şi a vieţii, Ministerul Mediului şi Pădurilor prin Administraţia Fondului pentru Mediu finanţează nerambursabil proiecte care vizează educaţia şi conştientizarea publicului privind protecţia mediului.
Citește mai departe...



Păduchi într-o şcoală de fiţe din Capitală VEZI VIDEO

Posted: 15 Apr 2011 11:50 AM PDT

Păduchi într-o şcoală de fiţe. O păţanie ascunsă cu grijă de autorităţi. Opt elevi din clasa a treia au păduchi, iar directoarea şcolii ţine la prestigiul unităţii pe care o conduce. Ea s-a destăinuit, însă, lucrătorilor veniţi cu dezinsecţia.
Citește mai departe...



Szobi Cseh, îmblânzitor de mici pungaşi, odrasle răsfăţate şi orfani scăpaţi din ochi de Dumnezeu

Posted: 16 Apr 2011 05:38 AM PDT

"Nici eu n-am fost copil cuminte şi e bine aşa. Şi mie îmi venea să vomit când mi se spunea să fiu cuminte, de abia aşteptam să sparg ceva şi aşa era şi normal. Vroiam să arăt că-s cel mai tare, vroiam să înving!", spune Szobi Cseh şi ştie ce vorbeşte.
Citește mai departe...



Protest cu lumânări şi sicriu: Localnicii fac înmormântarea Spitalului Codlea

Posted: 17 Apr 2011 04:16 AM PDT

Protest inedit la Codlea! Locuitorii oraşului şi-au dat întâlnire duminică, în faţa spitalului, cu lumânări, colaci şi un sicriu. Ei vor să facă o înmormântare simbolică a unităţii medicale, în semn de protest faţă de decizia ministerului de a desfiinţa spitalul.
Citește mai departe...



No comments:

Post a Comment