Wednesday, June 29, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Bacalaureat 2011: Ţepeş şi Mussolini la proba la Istorie. Ce spun profesorii

Posted: 29 Jun 2011 03:26 AM PDT

Elevii au răsuflat uşuraţi după proba de istorie! Subiectele nu au fost grele! Părere susţinută şi de profesori, care spun că o notă de 7 se poate obţine foarte uşor.
Citește mai departe...



BACALAUREAT 2011: Ce spun profesorii despre subiectele de la matematică

Posted: 29 Jun 2011 03:59 AM PDT

Profesorii de matematică spun că subiectele de la bacalaureat au fost destul de accesibile.  Elevii au avut la dispoziţie trei ore pentru a rezolva trei tipuri de subiecte. VEZI SUBIECTELE LA MATEMATICĂ 1. Cum ţi s-au părut subiectele la matematică?
Citește mai departe...



Bacalaureat 2011. Alina Mungiu Pippidi: Proba la română, o bătaie de joc naţională

Posted: 29 Jun 2011 04:29 AM PDT

Preşedinta Societăţii Academice din România critică modul în care au fost formulate subiectele la proba de limba şi literatura română a Bacalaureatului.
Citește mai departe...



Subiectele de BAC de la română din ultimii 7 ani. Ce spun ele despre noi?

Posted: 29 Jun 2011 05:12 AM PDT

Am citit subiectele din ultimii 7 ani date la limba şi literatura română, în cadrul BAC-ului.
Citește mai departe...



A încercat să se sinucidă cu Furadan, după ce a picat Evaluarea Naţională

Posted: 29 Jun 2011 05:40 AM PDT

Ana-Maria Decu (14 ani), din Feteşti, a vrut să se omoare, înghiţind mai multe boabe de porumb tratate cu Furadan, pentru că mama sa a certat-o când a aflat că a picat Evaluarea Naţională.
Citește mai departe...



Fiica cea mare a lui Emil Boc, pe locul 950 în judeţul Cluj după evaluarea naţională

Posted: 29 Jun 2011 06:57 AM PDT

Cezara Boc, fiica cea mare a premierului, care a absolvit clasa a VIII-a la un liceu din Cluj-Napoca, ocupă poziţia 950 după evaluarea naţională în judeţul Cluj, cu media 9,06.
Citește mai departe...



Perle de la BAC 2011: "Caragiale era un adevărat miştocar al secolului 17"

Posted: 29 Jun 2011 08:23 AM PDT

Anual, proba scrisă a Bacalaureatului la Limba şi Literatura Română este un bun prilej pentru absolvenţii care nu au învăţat mai deloc să dea frâu imaginaţiei şi să amuze profesorii corectori cu expresii întortocheate şi fără sens.
Citește mai departe...



BACALAUREAT 2011. Elevii se plâng de subiectele la matematică: "Mai grele decât cele de olimpiadă"

Posted: 29 Jun 2011 08:42 AM PDT

Impresiile absolvenţilor clasei a XII-a după cea de-a doua probă scrisă la examenul de bacalaureat sunt cât se poate de împărţite.
Citește mai departe...



Rectorul Universităţii Bucureşti va fi ales prin vot universal, direct, secret şi egal

Posted: 29 Jun 2011 08:52 AM PDT

Comunitatea academică a Universităţii din Bucureşti a optat ca rectorul instituţiei să fie ales pe bază de alegeri generale, prin vot universal, direct, secret şi egal şi nu prin concurs public, anunţă conducerea instituţiei.
Citește mai departe...



Bacalaureat 2011: Subiecte greşite la un liceu din Constanţa

Posted: 29 Jun 2011 09:13 AM PDT

Elevii de la Liceul Teoretic Ostrov din judeţul Constaţa au primit subiecte pentru profilul matematică-informatică cu un grad ridicat de dificultate (M1), deşi elevii ar fi trebuit să primească subiectele pentru un nivel mai accesibil (M2).
Citește mai departe...



No comments:

Post a Comment