Thursday, June 30, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Au început înscrierile la competiţia internaţională "Şcoli europene pentru o planetă vie"

Posted: 30 Jun 2011 05:26 AM PDT

WWF anunţă lansarea celei de-a patra ediţii a concursului "Şcoli europene pentru o planetă vie", organizat împreună cu Fundaţia ERSTE. Peste 2000 de elevi şi 90 de profesori din 11 ţări au răspuns, până acum, iniţiativei WWF de a proteja natura şi viitorul Europei.
Citește mai departe...



Bacalaureat 2011. O senatoare-profesoară despre proba la matematică: Nota 10 o iau olimpicii

Posted: 30 Jun 2011 05:51 AM PDT

Vicepreşedinta PDL Mihaela Popa a analizat pentru REALITATEA. NET gradul de dificultate al examenului la matematică din cadrul Bacalaureatului.
Citește mai departe...



Profesorii, reclamaţi de elevi că au pretins bani pentru protocol

Posted: 30 Jun 2011 05:52 AM PDT

Din totalul apelurilor primite de Ministerul Educaţiei la linia telefonică gratuită pusă la dispoziţie pentru sesizarea neregulilor la bacalaureat, în perioada desfăşurării probelor scrise, 50% dintre reclamaţii au vizat banii pretinşi de anumiţi profesori pentru organizarea
Citește mai departe...



Ce le-au păţit urechile elevilor care au trişat la BAC anul trecut

Posted: 30 Jun 2011 06:05 AM PDT

Trişorii de anul trecut de la examenul de bacalaureat au ajuns la urgenţe pentru că n-au mai putut să-şi scoată din ureche dispozitivele prin care li se "suflau"  rezolvările. Numai în Oradea au fost 200 de asemenea cazuri tratate de medicii O.R.
Citește mai departe...



Funeriu: Nu-mi e ruşine pentru că am spus că substativul coleg e neutru

Posted: 30 Jun 2011 06:25 AM PDT

Daniel Funeriu a afirmat, joi, că nu îi este ruşine pentru greşeala gramaticală pe care a făcut-o, legată de genul substantivului "coleg", a dat asigurări că ministrul Educaţiei nu are probleme cu gramatica, apreciind, totodată, că s-ar bucura dacă, în politică,
Citește mai departe...



Profesor, despre BAC-ul lui CTP: A rezolvat inginereşte subiectul la matematică

Posted: 30 Jun 2011 06:59 AM PDT

Directorul Colegiului Naţional Cantemir Vodă din Capitală, profesorul de matematică Alexandru Mihai, a analizat pentru REALITATEA.NET, modul în care jurnalistul Cristian Tudor Popescu a rezolvat o parte din subiectele de la proba de matematică a Bacalaureatului.
Citește mai departe...



Funeriu: România arăta altfel dacă "cei care au între 38 şi 18 ani" nu ar fi fraudat bacalaureatul

Posted: 30 Jun 2011 07:06 AM PDT

Ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, a declarat, joi, că examenul de bacalaureat din 2011 este "cel mai corect" din ultimii 20 ani, apreciind că dacă ultimele "20 de generaţii", adică "cei care au între 38 şi 18 ani", nu ar fi "fraudat"
Citește mai departe...



Funeriu: Laudele preşedintelui mă măgulesc

Posted: 30 Jun 2011 08:30 AM PDT

Ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, a afirmat, joi, la Craiova, că declaraţiile preşedintelui Traian Băsescu, ce l-a nominalizat între membrii Guvernului pe care îi apreciază, îl "măgulesc" şi îl "încurajează" să meargă mai departe "pe aceeaşi
Citește mai departe...



Funeriu: S-a încheiat perioada doctoratelor pe bandă, a fost aprobat codul studiilor doctorale

Posted: 30 Jun 2011 09:42 AM PDT

Ministrul Educaţiei, Daniel Funeriu, a prezentat joi, la Craiova, codul studiilor doctorale aprobat miercuri în şedinţa de Guvern, afirmând că acum "s-a încheiat perioada doctoratelor date pe bandă rulantă".
Citește mai departe...



Vezi lista specializărilor acreditate de la Universitatea Spiru Haret

Posted: 30 Jun 2011 11:14 AM PDT

Ministerul Educaţiei a publicat lista specializărilor, a programelor de studii, formelor de învăţământ (zi, învăţământ cu frecvenţă redusă - FR sau învăţământ la distanţă - ID) de la Universitatea Spiru Haret, acreditate de CNEAA/ARACIS. VEZI LISTA ATAŞAT
Citește mai departe...



No comments:

Post a Comment