Wednesday, November 19, 2014

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Motivele pentru care ofertele pentru noul Abecedar vor fi evaluate a treia oara

Posted: 19 Nov 2014 06:11 AM PST

In motivarea deciziei reevaluarii ofertelor pentru Abecedar, Consiliul National al Solutionarii Contestatiilor (CNSC) a trecut toate punctele semnalate de catre contestatari, ca fiind valide pentru o a treia evaluare a ofertelor depuse in cadrul licitatiei.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Burse de merit pentru tinerii care vor sa studieze in Japonia

Posted: 19 Nov 2014 01:41 AM PST

Universitatea din Tokyo, Japonia, a anuntat deschiderea perioadei de inscriere la studii universitare de licenta pentru anul academic 2015-2016, adresate studentilor internationali in cadrul Programului PEAK (Programs in English at Komaba), pentru doua specializarile „Japan in EastAsia" si „Environmental Sciences".

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Fabrica de Antreprenori pentru tineri: afaceri proprii si dezvoltare personala

Posted: 18 Nov 2014 10:12 PM PST

In perioada 3 - 8 decembrie 2014 are loc in Bucuresti programul de antreprenoriat si dezvoltare intitulat „Fabrica de Antreprenori", adresat tinerilor cu varsta maxima de 26 ani, cu potential antreprenorial si dornici sa se dezvolte personal. Acestia vor invata de la 10 seniori cum sa puna pe picioare propria afacere si sa se mentina pe piata, iar la final cea mai buna idee de business va primi si un premiu.

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Reguli noi pentru admiterea la Medicina

Posted: 18 Nov 2014 01:31 PM PST

La propunerea Consiliilor facul­tăților și cu aprobarea Consiliu­lui de Administrație și a Senatului Universității „Ovidius" din Constanța, se modifică modalitatea de admitere pentru studii universitare de licență la Facultățile de Medicină și Medicină Dentară, începând cu sesiunea iulie/septembrie 2015. ...

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

No comments:

Post a Comment