Monday, March 28, 2011

Stiri din Educatie

Stiri din Educatie


Laura Badea pregăteşte Luna olimpică

Posted: 28 Mar 2011 05:45 AM PDT

Laura Badea Cârlescu, campioană olimpică la scrimă la JO de la Atlanta, în 1996, care împlineşte luni vârsta de 41 de ani, pregăteşte acţiunile din cadrul Lunii Olimpice, în calitate de director al Departamentului Educaţie Olimpică, Sport Şcolar şi Universitar din cadrul Comitetului Olimpic şi Sportiv Român (COSR).


Sindicaliştii cer o întâlnire cu Boc pentru rezolvarea problemei dascălilor din Botoşani şi Suceava

Posted: 28 Mar 2011 05:58 AM PDT

Sindicatele cer de urgenţă o întâlnire cu premierul Emil Boc şi cu ministrul Finanţelor, Gheorghe Ialomiţianu, la care să se găsească soluţii pentru problema salariilor din învăţământul preuniversitar în Botoşani şi Suceava, unde cadrele didactice nu şi-au primit banii pe februarie.


Culisele Wikileaks, dezvaluite de reprezentantul personal al Ambasadorului SUA

Posted: 28 Mar 2011 06:18 AM PDT

În urma publicarii cablogramelor trimise de ambasada S.U.A. Departamentului de Stat american, revista Q Magazine l-a intervievat pe Silviu Crăescu, angajatul special si personal al ambasadorilor S.U.A. la Bucuresti chiar in perioada mandatului Taubman. ...


www.simulatordeafaceri.ro pentru studentii si masteranzii din facultatile cu profil economic

Posted: 28 Mar 2011 06:30 AM PDT

12 intreprinderi simulate create pentru studentii si masteranzii din facultătile cu profil economic s-au pus in miscare odată cu lansarea platformei


Oana Zăvoranu este însărcinată cu Tudy!

Posted: 28 Mar 2011 06:33 AM PDT

Oana Zăvoranu a declarat, la emisiunea Cancan TV, că este în a doua lună de sărcină. Şi cel care a contribuit la concepţie, nu este Pepe, ci Tudy, bărbatul cu care are o relaţie din octombrie."Eu am o relaţie cu Tudy de la începutul lunii octombrie. Sunt însărcinată cu el. Eu nu am recunoscut până acum pentru că sunt o lady. Tudy este în bărbat extraordinar, fin. Prima oară m-am sărutat cu el în apartamentul lui. ...


Sibiu: O bară metalică a unei porţi de fotbal a căzut peste un copil, în curtea şcolii

Posted: 28 Mar 2011 06:35 AM PDT

Inspectoratul Şcolar Judeţean (ISJ) Sibiu şi Poliţia au deschis, luni, anchete în cazul unui elev în vârstă de nouă ani care a ajuns la spital cu nasul rupt după ce o bară metalică de la poarta de fotbal din curtea Şcolii Generale din localitatea Boian a căzut peste el.


Peste o treime dintre studenţii români din străinătate nu vor să se întoarcă acasă

Posted: 28 Mar 2011 06:49 AM PDT

Aproximativ 36% dintre studenţii români care învaţă în afara graniţelor ţării nu vor să se întoarcă acasă după finalizarea studiilor, în timp ce doar 24% vor să se întoarcă în România, relevă un studiu dat publicităţii luni de Liga Studenţilor Români din Străinătate (LSRS).


Plutoniu detectat în sol la Fukushima

Posted: 28 Mar 2011 06:52 AM PDT

Compania TEPCO, care operează centrala de la Fukushima, a anunţat că au fost detectate urme de plutoniu în solul din apropiere. Un oficial al companiei, Jun Tsuruoka, a recunoscut că în două din cele cinci mostre prelevate au fost descoperite urme de plutoniu 238, 239 şi 240, folosit, alături de uraniu, drept combustbil la centrala grav afectată în urma cutremurului din 11 martie. ...


Madonna, chemata in instanta de angajatii propriei fundatii de caritate

Posted: 28 Mar 2011 07:32 AM PDT

Madonna, chemata in instanta de angajatii propriei fundatii de caritateMadonna ar putea fi chemata in instanta de angajatii propriei fundatii de caritate Raising Malawi, care o acuza pe cantareata americana de concediere abuziva, dupa ce proiectul de construire a unei scoli pentru fete in Malawi a fost anulat, informeaza contactmusic.com.


Cîrţu: "Maicon este un câştig pentru echipă!" "11"-le probabil al Stelei pentru derby-ul cu Poli

Posted: 28 Mar 2011 08:14 AM PDT

Steliştii s-au întors azi de la Chişinău, acolo unde sâmbătă au disputat un amical în compania Daciei. Elevii lui Cîrţu s-au impus cu 4-0, Maicon reuşind o "dulbă". "A fost un test reuşit meciul cu Dacia, mie mi-a plăcut cum au participat jucătorii. Maicon a dat două goluri, eu...


No comments:

Post a Comment