Stiri din Educatie |
- STUDIU Smartphone-urile si tabletele ii fac pe copii sa dezvolte comportament autist
- Se da startul inscrierilor la gradinita. Calendarul inscrierilor pentru anul scolar 2015/2016
- Procedurile de reinscriere in invatamantul prescolar (pentru copiii deja inmatriculati) incep luni, 27 aprilie, iar cele de inscriere (pentru copiii nou veniti) in 11 mai
STUDIU Smartphone-urile si tabletele ii fac pe copii sa dezvolte comportament autist Posted: 26 Apr 2015 07:42 AM PDT Folosirea constanta a tehnologiei precum smartphone-urile si tabletele ii poate determina pe copii sa dezvolte un comportament autist, avertizeaza renumitul psihiatrul Iain McGilchrist, fost profesor de literatura la Universitatea Oxford. Copiii de cinci ani din ziua de azi nu mai sunt capabili sa citeasca expresiile faciale ale celor din jur sau sa afiseze empatie, in comparatie cu generatiile anterioare, sustine doctorul. This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now |
Se da startul inscrierilor la gradinita. Calendarul inscrierilor pentru anul scolar 2015/2016 Posted: 26 Apr 2015 03:55 AM PDT Procedurile de reinscriere a copiilor inmatriculati deja in invatamantul prescolar incep luni, iar din 11 mai, parintii isi pot inscrie la gradinita copiii nou-veniti in sistem, a anuntat Ministerul Educatiei. Astfel, pana la 1 august, procesul de inscriere si reinscriere la gradinita ar trebui finalizat. This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now |
Posted: 26 Apr 2015 01:38 AM PDT Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice a solicitat inspectoratelor şcolare judeţene/Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti să asigure toate măsurile necesare finalizării până la data de 1 august 2015 a procesului de înscriere şi reînscriere în învăţământul preşcolar. |
You are subscribed to email updates from Stiri din Educatie To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. | Email delivery powered by Google |
Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, United States |
No comments:
Post a Comment